Võta meiega ühendust

Täitke üks allolevatest vormidest ja me püüame teid esimesel võimalusel aidata. Kui boonus ei salvestunud teie kontole 5 päeva jooksul alates ostukuupäevast, esitage boonuse nõue.

Saatke meile oma küsimus<br />
<span style="color: #ffffff;">–</span> Saatke meile oma küsimus

Kui te ei leia sobivat vastust meie portaalist siis palun kirjutage meile ja me aitame teid.

Esitage nõue puuduva boonuse kohta Esitage nõue puuduva boonuse kohta

Kui teie boonus on kadunud, esitage nõue pärast enda kontole sisselogimist – ootel boonuste jaotises.

Pange tähele, et kui ost mille eest te boonust ei saanud tehti rohkem kui 6 kuud tagasi, ei saa me kahjuks puuduvaid boonuseid leida, kuna tehing on liiga vana.

Püüame vastata kõikidele küsimustele 72 tunni jooksul, kuid mõnikord laekub meile tavapärasest rohkem küsimusi ja vastamise aeg võib olla kuni mitu päeva. Kõikidele päringutele vastatakse ikkagi esimesel võimalusel.

Suvel võib vastamisaeg olla kuni üks nädal, kuid me võtame teiega ühendust. Vabandame ebamugavuste pärast.