Juhul, kui sul õnnestub salasõnaga logida Bonuswaysse sisse, siis saad seda muuta liikudes kasutajakonto seadistamise lehele. Peaksid sisestama olemasoleva salasõna ja seejärel saad sisestada uue parooli.
Seejärel võid saata meile taotluse Ei saa Bonuswaylt e-kirju ja oleme rõõmsad, kui saame sind aidata ning üritada probleemi lahendada.
Kui ei saa ligi vanale e-posti aadressile, täida vorm Sooviksin vahetada telefoninumbrit või e-posti aadressi.
Liidame kasutajakonto, mida pole vaja, kokku sellega, mida hetkel kasutad. Protsessi jooksul raha ega cashbacki kaduma ei lähe. Enne kontode ühendamist tee kindlaks, et kõik cashback kasutajakontol, millest soovid loobuda, oleks kinnitatud. Cashback ei või olla ootel olekus.
Juhul, kui sa pole huvitatud Bonusway uudiskirjadest, saad nende tellimise iga kell ära lõpetada oma kasutajakonto seadistamise valikute alt. Nii on hea võimalus hakata passiivseks kasutajaks.
Kui oled kindel, et soovid konto täiesti ära kustutada, siis anna meile sellest teada ja kustutame selle süsteemisiseselt.
Telefoninumbrit läheb tarvis, kui soovid Bonusway süsteemist võtta välja cashbacki.
Pärast ülekandepäringu saatmist saad ühekordse SMS-koodi, mille abil saad kinnitada cashbacki päringu. Tegemist on turvameetmega, et vältida su Bonusway kasutajakonto ja cashbackiga halbade asjade juhtumist.
Kui soovid vahetada numbrit, siis saada meile taotlus kogu vajaliku infoga: Sooviksin vahetada telefoninumbrit või e-posti aadressi.
Ole valmis sisestama oma isiklik Bonusway PIN-kood.
Kui proovid 3 korda oma kasutajakontole vale parooli või e-posti aadressiga sisse logida, siis turvameetmena blokeeritakse see 8-ks tunniks.
Võite proovida meiega ühendust võtta, et saaksime blokeeringu kiiremini tühistada. Paraku ei saa me garanteerida, et vastame 8 tunni jooksul (vahel me puhkame ka).
Ole valmis andma meile teavet oma IP-aadressi kohta. Kasutatava IP-aadressi leiad siit.
Saadame uudiskirju, et oleksid alati kursis e-poodide parimate pakkumistega.
Kui soovid, et meie maailma parimad uudiskirjad jääksid sulle saatmata, siis külasta Lehekülge e-posti valikud.
Seal saad täpselt märkida, mis teemadel kirju soovid Bonuswaylt saada ja millistel mitte.
Kui soovid taas hakata saama e-posti Bonuswaylt, siis külasta taas sama kohta.
Juhul, kui oled enda meelest teinud kõik õigesti, kuid uudiskirju saadetakse jätkuvalt, siis täida vorm Sooviksin anda teavet süsteemivea kohta.
1. Loo kontole unikaalne ja tugev salasõna
– Mõtle välja unikaalne ja keeruline parool. Kasuta Bonusway kasutajakonto ja oma e-posti konto jaoks erinevaid paroole. Kui kasutad sama parooli mitmel kontol ja see muugitakse lahti, saab seda kasutada kõikidele kontodele sisselogimiseks.
– Veendu, et parool oleks vähemalt 8 tähemärki pikk ning koosneks suurtest tähtedest, numbritest ja sümbolitest.
– Väldi isikliku teabe kasutamist, näiteks pereliikme/lemmikloomade nimesid, sünniaastat või midagi muud, mis on otseselt seotud sinu isikuga.
– Väldi mõne levinud sõna, fraasi või kombinatsiooni kasutamist, näiteks: 12345, 0000, parool, parool1, parool2, abcdefg jne.
2. Lisa oma Bonusway profiilile oma telefoninumber.
3. Hangi isiklik PIN-kood, salvesta see ja ära jaga seda teistega.
4. Kui kasutad ühiskasutatavat arvutit või mõnda muud taolist seadet, logi Bonusway kontolt alati välja, kui oled seal toimetamise lõpetanud. Ära kunagi salvesta oma andmeid, kui vähegi võimalik.
5. Veendu, et viirusetõrje ja pahavaravastane kaitse on ajakohane ning toimib sujuvalt.
Kui usud, et sinu Bonusway kontole on sisse logitud kellegi teise poolt, siis muuda kohe oma parooli ja kontrolli muud isiklikku teavet, näiteks seda, kas cashback on alles.