Minu Bonusway konto

Kuidas vahetan salasõna?
Kas sul pole võimalik logida sisse Bonusway kontole, kuna oled näiteks unustanud salasõna? Sellisel juhul palun sisesta oma kasutajatunnus (e-posti aadress, millega konto on ühendatud) ja seejärel kliki lingile Kas oled unustanud salasõna? vms. Mõned hetked hiljem peaksid saama e-kirja koos uue salasõna seadistamise lingiga.

Juhul, kui sul õnnestub salasõnaga logida Bonuswaysse sisse, siis saad seda muuta liikudes kasutajakonto seadistamise lehele. Peaksid sisestama olemasoleva salasõna ja seejärel saad sisestada uue parooli.

Aga mis siis saab, kui ma ei saanud e-kirja uue salasõna seadistamiseks?
Kui proovid seadistada uut salasõna, kuid pole saanud Bonuswaylt selle kohta e-kirja vastavate juhistega, siis viska pilk peale näiteks oma rämpsposti kaustale.
Seejärel võid saata meile taotluse Ei saa Bonuswaylt e-kirju ja oleme rõõmsad, kui saame sind aidata ning üritada probleemi lahendada.
Kuidas vahetan e-posti aadressi?
Kui sul on ligipääs oma vanale e-posti aadressile, saad seda lihtsalt muuta oma Bonusway kasutajakonto alt. Kliki Kasutajakonto seadistamine ja seejärel E-posti aadress. Nüüd sisesta uus e-posti aadress. Pärast seda saad e-kirja nii vanale kui uuele e-posti aadressile. Järgi juhiseid ning kinnita oma uus e-posti aadressi.

Kui ei saa ligi vanale e-posti aadressile, täida vorm Sooviksin vahetada telefoninumbrit või e-posti aadressi.

Mul on Bonusways mitu kasutajakontot. Kas saan need kokku liita?
Jah! Kontode ühendamiseks võid pöörduda meie kasutajatoe poole, saates sõnumi siit.

Liidame kasutajakonto, mida pole vaja, kokku sellega, mida hetkel kasutad. Protsessi jooksul raha ega cashbacki kaduma ei lähe. Enne kontode ühendamist tee kindlaks, et kõik cashback kasutajakontol, millest soovid loobuda, oleks kinnitatud. Cashback ei või olla ootel olekus.

Kuidas kustutan kasutajakonto Bonusways?
Bonusway kasutajana teenid cashbacki sadadest e-poodidest.

Juhul, kui sa pole huvitatud Bonusway uudiskirjadest, saad nende tellimise iga kell ära lõpetada oma kasutajakonto seadistamise valikute alt. Nii on hea võimalus hakata passiivseks kasutajaks.

Kui oled kindel, et soovid konto täiesti ära kustutada, siis anna meile sellest teada ja kustutame selle süsteemisiseselt.

Miks pean täpsustama oma telefoninumbrit? Tahan muuta oma vana numbrit.

Telefoninumbrit läheb tarvis, kui soovid Bonusway süsteemist võtta välja cashbacki.
Pärast ülekandepäringu saatmist saad ühekordse SMS-koodi, mille abil saad kinnitada cashbacki päringu. Tegemist on turvameetmega, et vältida su Bonusway kasutajakonto ja cashbackiga halbade asjade juhtumist.

Kui soovid vahetada numbrit, siis saada meile taotlus kogu vajaliku infoga: Sooviksin vahetada telefoninumbrit või e-posti aadressi.
Ole valmis sisestama oma isiklik Bonusway PIN-kood.

Tuleb välja, et Bonusway kasutajakonto on blokeeritud kaheksaks tunniks. Mis nüüd saab?

Kui proovid 3 korda oma kasutajakontole vale parooli või e-posti aadressiga sisse logida, siis turvameetmena blokeeritakse see 8-ks tunniks.
Võite proovida meiega ühendust võtta, et saaksime blokeeringu kiiremini tühistada. Paraku ei saa me garanteerida, et vastame 8 tunni jooksul (vahel me puhkame ka).

Ole valmis andma meile teavet oma IP-aadressi kohta. Kasutatava IP-aadressi leiad siit.

Ma ei soovi ühtegi uudiskirja. Kuidas lõpetan uudiskirjade tellimise?

Saadame uudiskirju, et oleksid alati kursis e-poodide parimate pakkumistega.

Kui soovid, et meie maailma parimad uudiskirjad jääksid sulle saatmata, siis külasta Lehekülge e-posti valikud.
Seal saad täpselt märkida, mis teemadel kirju soovid Bonuswaylt saada ja millistel mitte.

Kui soovid taas hakata saama e-posti Bonuswaylt, siis külasta taas sama kohta.

Juhul, kui oled enda meelest teinud kõik õigesti, kuid uudiskirju saadetakse jätkuvalt, siis täida vorm Sooviksin anda teavet süsteemivea kohta.

Kuidas saan hoida konto kaitstuna?
Bonusway suhtub veebiturvalisusse tõsiselt. Bonusway kasutajakonto kaitsmiseks soovitame järgida järgmisi samme:

1. Loo kontole unikaalne ja tugev salasõna

– Mõtle välja unikaalne ja keeruline parool. Kasuta Bonusway kasutajakonto ja oma e-posti konto jaoks erinevaid paroole. Kui kasutad sama parooli mitmel kontol ja see muugitakse lahti, saab seda kasutada kõikidele kontodele sisselogimiseks.
– Veendu, et parool oleks vähemalt 8 tähemärki pikk ning koosneks suurtest tähtedest, numbritest ja sümbolitest.
– Väldi isikliku teabe kasutamist, näiteks pereliikme/lemmikloomade nimesid, sünniaastat või midagi muud, mis on otseselt seotud sinu isikuga.
– Väldi mõne levinud sõna, fraasi või kombinatsiooni kasutamist, näiteks: 12345, 0000, parool, parool1, parool2, abcdefg jne.

2. Lisa oma Bonusway profiilile oma telefoninumber.
3. Hangi isiklik PIN-kood, salvesta see ja ära jaga seda teistega.
4. Kui kasutad ühiskasutatavat arvutit või mõnda muud taolist seadet, logi Bonusway kontolt alati välja, kui oled seal toimetamise lõpetanud. Ära kunagi salvesta oma andmeid, kui vähegi võimalik.
5. Veendu, et viirusetõrje ja pahavaravastane kaitse on ajakohane ning toimib sujuvalt.

Kui usud, et sinu Bonusway kontole on sisse logitud kellegi teise poolt, siis muuda kohe oma parooli ja kontrolli muud isiklikku teavet, näiteks seda, kas cashback on alles.