Ostud ja cashback

Cashback on kaduma läinud. Mida nüüd teha?
Kui alates tellimuse esitamisest on möödunud rohkem kui nädal ja cashbacki kontole pole ilmunud, tähendab see seda, et e-poe partnersüsteem pole meile selle kohta teavet edastanud. Üsna suure tõenäosusega on cashback kaduma läinud.

Kui oled kindel, et järgisid enne tellimuse vormistamist kõiki soovistusi cashbacki edukaks kogumiseks, siis saada meile Kadumaläinud cashbacki worm ja uurime olukorda lähemalt.

Alates tellimuse esitamisest on poole aasta jooksul võimalik kadumaläinud cashbackist meid teavitada. Pärast kuut kuud meie partnerpoed enam tavaliselt päringuid vastu ei võta.

Millal kogutud cashback kinnitatakse?

Kui oled ostu sooritanud, siis esialgu märgitakse cashbacki staatuseks “ootel”. Cashbacki pole võimalik kinnitada ja olekuid muuta, kuni kauba tagastamisperiood on jõus. Kui kauba eest on makstud, kuid hiljem kaup tagasi saadetud, pole võimalik cashbacki saada. Kui kauplus on kindel, et sul on õigus cashbackile, siis saadavad nad Bonuswayle tehingutasu ja boonused muutuvad väljavõetavateks. Seega peab Bonusway ootama, kuni pood on tutvunud tehinguga, maksnud tehingutasu ja alles pärast seda saame olekut muuta.

Kogu see protsess võib sõltuvalt kauplusest võtta aega umbes 3-4 kuud, välja arvatud mõned erandid:

– Reisikategooria poodide cashbacki kinnitatakse tavaliselt kuskil kolm kuud alates broneeringu realiseerimisest (hotellist väljaregistreerimise kuupäev, lennupileti kuupäev, renditud auto tagastamise kuupäev jne). Näide: kui broneerisite hotelli 1. septembril 2019 ja külastasite seda alles 21. detsembril 2019, kinnitatakse cashback tõenäoliselt märtsis 2020.

– AliExpressi ostude korral muudavad boonused staatusi 30–40 päeva jooksul pärast seda, kui oled Aliexpressi enda kasutajakontol tellimused kinnitanud. AliExpressi tellimused saad kinnitada tavaliselt pärast seda, kui oled kauba kätte saanud.

Miks kogutud cashback on tagasi lükatud?
Vahel on väga keeruline täpset vastust anda, kuid siit leiad tüüpilised põhjused:

– Saatsid kogu tellimuse või osa kaubast tagasi.
– Kasutasid mõnda sooduskoodi, mis ei pärinenud Bonusway lehelt.
– Mõni teine leht, mida oled hiljaaegu külastanud, sai cashbacki endale (näiteks mõni sooduskoodide leht, lojaalsusprogramm või hinnavõrdlusleht vms).
– Kasutasid e-poe enda lojaalsuspunkte, maksid kinkekaardiga või said allahindlust tänu mõnele personaliseeritud sooduskoodile (näiteks mõni selline, mis saadetud sünnipäeva puhul).
– E-pood on lõpetanud tegevuse või ei premeeri enam cashbackiga.
– Esines mõni tehniline viga.

Kui arvad, et ükski neist ei pole päris õige põhjus, siis läheta meile Tühistatud cashbacki vorm ja proovime täpsemat selgust saada.

Mida tähendavad erinevad cashbacki staatused?

Kui cashback on ootel olekus, pole e-poe partnersüsteem tehinguid jõudnud veel kinnitada. Tavaliselt võtab protsess aega kolm kuni neli kuud. Kui müügitasud viibivad, siis ka kauem.

Kui cashbacki staatus on süsteemis kinnitatuks märgitud, tähendab, et tehingu eest on Bonuswayle makstud. Väljavõetavat cashbacki peab olema kogunenud vähemalt 10€ väärtuses, kui soovid need lähetada oma pangakontole.

Kui cashback on tagasi lükatud, pole e-poe partnersüsteem nõus ostude eest tehingutasu välja maksma. Tavaliselt esineb seda juhtudel, kui algne tellimus on tühistatud.

Millal näen uut cashbacki Bonusway kasutajakontol?

Cashback on nähtav sinu kasutajakontol seejärel, kui veebipoe partnersüsteem on meie süsteemile selle kohta infot saatnud. Saad kogutud cashbacki kohta ka Bonuswaylt teavituse. Sõltuvalt veebipoest võib cashbacki salvestumine võtta aega mõnest minutist mõne päevani. Erandlikel juhtudel võib sellega aega minna vähemalt üks nädal. Saad ülevaate kogutud cashbacki kohta, kui uurid lähemalt oma Bonusway kasutajakontot.

Pärast ühte nädalat on alust arvata, et cashback on kaduma läinud, seega võid soovi korral meile saata Kadumaläinud cashbacki vormi. Enne aga veendu, et oled ostu tegemise kuupäeval suundunud e-poodi just Bonusway kaudu. Seda näed, kui uurid Bonusway kontol klikkide ajalugu.

Kui kasutan sooduskoode, siis kas saan lisaks allahindlusele ka cashbacki?
Kui kasutad cashbacki, mis ei pärine Bonusway lehelt või äpist, ei saa me garanteerida, et cashback salvestub.
Kuidas tehakse cashbackiga seotud kalkulatsioon?
Cashback on enamasti protsent ostu väärtusest, vahel harva ka fikseeritud summa eurodes. Kui tellid veebipoest 100€ väärtuses kaupa, kus pakutakse 10% cashbacki, siis saad tagasi 10€ cashbacki Bonusway kasutajakontole. Kui e-pood annab igalt ostult näiteks 5€ cashbacki, siis teenidki selle summa Bonusway kasutajakontole.

Sageli võib pood määrata erinevad cashbacki protsendid iga tootekategooria kohta eraldi või maksta erinevaid summasid püsikliendile ja uuele kundele.

Suurem osa poode ei maksa cashbacki kauba käibemaksult ega saatekuludelt. Enamasti on kõik eelnev informatsioon välja toodud Bonusways e-poodide kirjelduse lehel. Seega soovitame enne poodi suundumist end reeglite ja tingimustega lähemalt kurssi viia.

Kas ma võin kasutada Bonusway lehel AdBlocki programmi?
Cashbacki on võimalik koguda vaid siis, kui brauser lubab küpsiste (inglise keeles cookies) kasutamist. Palun eemalda ajutiselt kõik AdBlocki programmid, kui logid Bonuswaysse ning suundud e-poodi oste tegema.
Kas kogun cashbacki e-ostudelt, mis tehtud enne Bonuswayga liitumist või Bonuswayd kasutamata?
Kahjuks mitte. Saame müügitasusid vaid nendelt tellimustelt, mis on esitatud Bonusway kaudu. Ostude eest, mis on tehtud ilma Bonusway kaudu e-poodi suundumata, pole võimalik cashbacki anda. Seega, vaja läheb vaid ühte klikki Bonusway äpist või kodulehelt ja cashback peakski salvestuma sinu kasutajakontole. Tegelikult kõik on hästi lihtne.
Kuidas lubada küpsiste kasutamist?
Luba küpsisefailidel teha oma tööd, et cashback saaks ilma probleemideta salvestuda. Pärast küpsiste lubamist taaskäivita veebibrauser ja veendu, et brauser lubab küpsistel teha oma tööd. Järgi juhiseid (inglise keeles):

Google Chrome:

1. Kliki Chrome menüüle brauseriribal.
2. Kliki Settings.
3. Scroll down ja kliki Advanced.
4. Kus näed Privacy and security, kliki Site settings.
5. Kliki Cookies.
6. Kliki Allow sites to save and read cookie data (recommended).

Internet Explorer:

1. Kliki Tools või tööriista sõmboliga ikoonile brauseriribal.
2. Vali Internet Options.
3. Kliki Privacy ja seejärel Advanced.
4. Veendu, et Override automatic cookie handling on valitud.
5. Vali Accept, kus näed First and Third party cookies.
6. Vali Always allow session cookies.
7. Kliki OK.
8. Välju Internet Explorer’ist ja käivita brauser uuesti.

Mozilla Firefox:

1. Kliki brauseriribal menüü valikule.
2. Kliki Content Blocking.
3. Kliki Privacy & Security.
4. Kus näed Content Blocking valikut, märgi Standard.

Safari:

1. Kliki Safari ja seejärel Preferences.
2. Kliki sinna, kus näed Privacy valikut.
3. Kus näed Cookies and website data valikut, märgi Always allow.
4. Sulge Preferences aken.

Kas ma saan ka siis cashbacki, kui maksan toodete eest hiljem?

Jah, kuid sellisel juhul cashbacki staatuste kinnitamisega läheb veidi kauem aega. Tavaolukorras, kui maksad toote eest sel hetkel, mil vormistad tellimust, on cashbacki kinnitusaeg umbes 4 kuud.

Mul pole võimalik poodi liikuda. Saan veateate, mis ütleb, et blokeeri AdBlock. Mis ma tegema pean?
Soovitame kasutatavas veebibrauseris sulgeda kõik muud brauserilisad/pluginid või kasutada ostu sooritamiseks eraldi uut sirvimisajaloota brauseriakent.

Pane tähele, et kõik brauserilisad (v.a. Bonusway enda brauserilisa) võivad mõjutada cashbacki registreerimist, kuna paljud neist kasutavad küpsiseid, mis võivad omakorda sekkuda Bonusway küpsiste toimisprotsessi. Ära unusta peatada reklaamiblokeerijaid ja kolmanda osapoole brauserilisasid: AdBlock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, AliExpress Tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, samuti VPN / Proxy / Socks laiendused ja muud. Kui sul on Kaspersky Internet Security viirusetõrje, mille funktsioon Anti-Banner on sisse lülitatud, soovitame selle ajutiselt peatada, kui oled Bonusway kaudu minemas cashbacki koguma.