Cashbacki ülekanne

Kuidas saadan ülekandepäringu Bonuswaysse?
Kui oled kogunud 10 euro väärtuses kinnitatut cashbacki, saad meile lähetada ülekandepäringu.
Kodulehe kaudu päringu esitamiseks logi sisse oma Bonusway kasutajakontole ja ava sektsioon, kus on infot kogutud cashbacki kohta. Klõpsa punasel nupul Tee ülekanne (vms) ja sisesta vajalikud detailid, näiteks pangakontonumber.
Mobiilirakenduses päringu esitamiseks suundu samuti sektsiooni, kus on ülevaade kogutud cashbackist.

Kinnita ülekandepäring ühekordse parooliga, mis saadetakse sinu mobiiltelefonile SMS-i teel. Kui sa ei saanud SMS-i, siis palun kasuta oma isiklikku PIN-koodi.

Saabunud päring vaadatakse üle kuni 5 tööpäeva jooksul.

Mis on minimaalne ülekandesumma?
Saad meile hõlpsalt saata päringu cashbacki väljavõtmise kohta, kui seda on Bonusway kasutajakontole kogunenud kinnitatuna vähemalt 10 € väärtuses.
Kui kaua läheb alates ülekandepäringust aega, et cashback jõuaks minu pangakontole?
Kõik väljamaksetaotlused kinnitatakse kuni 5 tööpäeva jooksul alates päringu esitamise kuupäevast. Tavaliselt saadetakse maksed välja 1-2 tööpäeva jooksul.

PayPalile raha lähetamisel pane tähele, et sõltuvalt sealse kasutajakonto seadistustest, pead võib-olla kinnitama laekunud makse 30 päeva jooksul. Vastasel juhul saadetakse see PayPalist Bonuswaysse tagasi.

Kui sa pole cashbacki makset kätte saanud pärast 5 tööpäeva möödumist, võta meiega ühendust ja aitame sind hea meelega.

Saatsin cashbacki väljavõtmise päringu Bonuswaysse rohkem kui 5 tööpäeva tagasi, kuid pole saanud oma raha kätte. Mis nüüd saab?
Enamikel juhtuded cashback makstakse sinu pangakontole või PayPal kontole 5 tööpäeva jooksul alates ülekandepäringu saabumise kuupäevast. Kui makse viibib, siis järgmistel põhjustel:

– Makse saaja (pank, PayPal) võib omalt poolelt makse töötlemist edasi lükata või see võib võtta veidi kauem aega, kui on riigipühad vms.
– Meie turvasüsteem võib makse automaatselt peatada, kui tuvastatakse kahtlast tegevust sinu kontol. Sellisel juhul saadetakse sinu e-posti aadressile kiri lisateabega.

Kui ikka pole selge, miks cashbacki maksmine viibib, võta meiega ühendust, täites selleks õige vorm.

Kas ma saan välja võtta ainult osa kogutud cashbackist?
Praegu pole osalised ülekanded võimalikud, kuid kaalume võimaluse lisamist millalgi tulevikus.
Kuidas saab ülekandepäringut tühistada?
Väljamaksetaotluse tühistamiseks kasuta spetsiaalset tühistamisnuppu, mis paikneb sinu kasutajakontol cashbacki sektsioonis.

Pane tähele, et saad tühistada ülekandepäringut 24 tunni jooksul alates selle saatmisest. Kui möödunud on rohkem aega, võta meiega ühendust ja tühistame kasutajatoe kaudu taotluse.

Miks minu ülekandepäring tühistati?
Kui ülekandepäring tühistatakse, saad e-kirja, milles on märgitud tühistamise põhjus. Kui ülekandepäring tühistati, kuid ei saanud selle kohta kirja, kontrolli palun oma rämpsposti.

Tutvu järgnevalt tühistamise võimalike põhjustega ja proovi korrata cashbacki väljavõtmise protseduuri:

– Tegid maksega seonduvate detailide sisestamisel vea;
– Sisestasid oma pangakonto numbri ja/või nime valesti. Sinu pangakonto peab olema ülekande saamise hetkel kehtiv;
– Pank tühistas ülekande. Sellisel juhul peaksid olukorra selgitamiseks pöörduma oma panga poole;
– Tegid ülekande PayPali kontole, kuid sul pole sinna loodud kontot. Kui sul pole seal kontot, saad selle tasuta luua;
– Sa ei kinnitanud Paypali kontole saabunud Bonusway makset. Sõltuvalt PayPali konto tüübist ja sealse konto seadistamisest võib esineda olukord, kus peaksid vastu võtma Bonuswaylt saadud makse. Võib juhtuda, et kui makset pole kinnitatud 30 päeva jooksul, tagastatakse raha Bonuswayle;
– Meie süsteem märkas sinu Bonusway kasutajakontol kahtlast tegevust või oled endale teadmata rikkunud mõnda meie teenuse tingimust.